می تواند به شما رژیم غذایی مناسب برای بیماری کلیوی ناشی از دیابت به من بدهید
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماری کلیوی ناشی از دیابت، همچنین نفروپاتی دیابتی نامیده می شود، ممکن است نارسایی کلیه به تدریج بدتر می شود. برای کنترل و مدیریت پیشرفت عوارض، رژیم غذایی مناسب مورد نیاز است. آیا یک برنامه رژیم غذایی مناسب دارید؟

1. بررسی مصرف قند خود را به شدت

سطح بالایی از قند خون علت ریشه ای بیماری کلیوی ناشی از دیابت است. اگر خوب رها شود، قند خون بالا، منجر به افزایش آسیب کلیه و آسیب به اندام و سیستم های مختلف. بنابراین، بیماران باید به دور از غذاهایی که حاوی قند باقی بماند.

2. خوردن وعده های غذایی کوچک چندین بار به جای 2 یا 3 وعده های غذایی بزرگ

این به حفظ قند خون با ثبات و کاهش عوارض ناشی از دیابت مفید است، هر دو نوع 1 و 2. وقتی کلیه ها در عوارض دیابت دخیل شده است، این روش نیز بسیار مهم است.

3. را انتخاب کنید دانه درشت به جای دانه های تصفیه شده

دانه های تصفیه شده غنی از نشاسته، که می تواند باعث قند خون به راحتی افزایش است. سود ناخالص به عنوان جو سیاه، گندم سیاه، جو دوسر و آرد ذرت غنی از ویتامین B، انواع بسیاری از عناصر و فیبر در رژیم غذایی هستند.استفاده طولانی مدت از این مواد غذایی می تواند قند خون پایین تر و چربی خون کمک کند.

4. توسعه برنامه ریزی برای رژیم غذایی کم سدیم

مانند بیمارانی که از انواع دیگر بیماری کلیوی، بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی نیز برای محدود کردن مصرف سدیم خود را. اگر بیماران التهاب یا فشار خون بالا، مصرف روزانه توصیه می شود از سدیم است حدود 2000-3000 میلی گرم.

5. انتخاب پروتئین با کیفیت بالا، اما کنترل مقدار کل

فشار خون بالا و پروتئین معمولا دو نشانه برای اولین بار از بیماری کلیوی ناشی از دیابت. پروتئین با کیفیت بالا می تواند تغذیه به اندازه کافی برای بدن فراهم و کاهش بار بر روی کلیه ها.

اگر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی در مرحله نهایی پیشرفت، مصرف پتاسیم و فسفر نیز باید مدیریت شود. برای یک برنامه رژیم غذایی مفصل، شما می توانید با ما به طور مستقیم از طریق فرم زیر و یا خدمات آنلاین تماس بگیرید.

http://enfermedad-renal.com/la-nefropatia-diabetico/1890.html





:: برچسب‌ها: بیماری کلیوی ناشی از دیابت، رژیم غذایی بیماری کلیوی ناشی از دیابت ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: